Články a videa o koních

KoněČesky.cz

Reportáže

EQUITOPIA - Equi Smart - Kurz, Intensive Week II, 16.9.2018

Sedím v letadle, vedle mě dva gentlemani vesele hovoří holandsky a jediné, na co jsem schopná myslet, je že jsem pako, protože jsem si zapomněla booknout sedadlo u okna - pitomá chodbička. Zatímco pozoruji vzor na koberci mezi sedadly letadla, v hlavě mi projíždí seznam věcí, které mám a snažím se uvědomit si cokoliv, co jsem možná zapomněla... Kupodivu jsem zatím na nic nepřišla. Přilba, pérka, chapsy, rajtky, bunda, Becherovka... všechno důležité snad mám, a co nemám to nepotřebuju.

Cesta letadlem utíká poměrně svižně. Je až neuvěřitelné jak usměvavá posádka obsluhuje v letadle. Jedná se o Nizozemce... docela rozdíl oproti CzechAirlines, ale třeba mám jen štěstí na letušky a stevardy v dobré náladě :).

Po "vylodění" v Amsterdamu dostávám od Esther instrukci, abych se přemístila před hotel Hilton, který je nedaleko letiště. Naštěsí je skutečně blízko a vede k němu spousta směráků. Stojím před hotelem a připadám si extrémně nepatřičně vedle naleštěných limuzín, jenž tady stojí a než pro mě Esther přijíždí, zastavuje mi asi 5 taxíků, které musím vždy odmítnout... Nakonec přijíždí Esther ve své Tesle a vydáváme se do areálu Equi Smart. Cestou se bavíme o tom, co se událo a neudálo a mimo jiné se dozvídám, že areál Equi Smart je na prodej. Jízda příjemně ubíhá. Vyprávím Esther o plánech, které mám... o kurzech, které chci pořádat, kurzech na které chci jít a velmi mě těší, že je Esther příjemně překvapena z toho, kolik jsem si toho naložila... já už méně, protože, když to říkám vše nahlas, dochází mi, že to bude spousta práce. Nu což, už jsem to vyslepičila, tak se budu muset minimálně pokusit...

Po příjezdu do areálu dostávám pár úkolů, jako je pomoc s přemístěním stolu a židlí. Zároveň se setkávám se Silke, která se účastnila i minulého kurzu (majitelka Equi Mind). Po malé brigádě dostáváme pokyn, abychom si půjčili jedno Estheřino auto a v jejím doprovodu vyrážíme k našemu ubytování. Caroline (Equitopia) pronajala hausbót. Trochu bloudíme, ale nakonec necházíme naši "loďku".

Je to prostě paráda (viz fotky). Z postele koukám přímo na vodu. Je to prostě skvělé - nevím jak lépe to popsat než pomocí fotografií, tak snad Vám budou stačit. K večeru doráží i další kurzisté a mezi nimi Carla, kterou také znám z minulého kurzu. Večer probíhá v klidu. Bavíme se o tom, co kdo z nás dělá, co se od minula změnilo, či nezměnilo a poznáváme se s novými lidmi. Celý večer je prostě moc fajn.

Večer se loučíme a každá jdeme spát na jednu z paland (zážitek, na "patrovce" už jsem pár let nespala :D). Ráno začínáme v 9.00 s Tessou a cvičením Feldenkrais. Už se moc těším. Tak zase zítra.